SEO Elektro - קידום אתרים מקצועי
a

מגזין שיווק באינטרנט

אם הגעתם לכאן, אז כנראה שגם אתם רוצים להיות עם האצבע על הדופק בכל הנוגע לעולם השיווק באינטרנט. שיווק באינטרנט הוא תחום דינאמי ומתפתח, עם אינספור חידושים ושפע של מקורות מידע. במגזין זה, נרכז עבורכם כתבות מעניינות פרי עטם של אנשי מקצוע מובילים בענף - בארץ ובעולם.

גלו מה באמת עובד - כל הדרכים היעילות ביותר להחדיר מותגים לרשת האינטרנט, לשפר את היקף החשיפה, לבנות נוכחות במנועי חיפוש ולהגדיל את המכירות.

הנושא המרכזי:

  • SEO Elektro
    גוגל אנליטיקס: מדריך מעשי

    לרגל השקת ממשק חדש לגוגל אנליטיקס ועם הסרתו הצפויה של הממשק הישן, אנחנו מביטים קדימה ומציגים מדריך מעשי שמסכם את הכלי מזווית אחרת. זה אינו עוד מדריך לסיכום כמות הגולשים מאתמול אלא טעימה מכלל הטכניקות שיעזרו לכם להחליט מה לעשות מחר. על הדרך, נציג גם חלק מהאפשרויות החדשות שהוטמעו בממשק.

    אלקטרו קידום אתרים - פורסם ב - 04.02.2012

  • wwo
    אז באיזה פיתיון אתה משתמש כדי לתפוס קישורים?

    לאלו מאיתנו שמכירים היטב את השעות אשר מושקעות בפעילות Off Page הכירו את המונח "פיתיון קישורים" – פרקטיקה אלטרנטיבית יעילה בקידום אתרים אשר טומנת הבטחה לתוצאות משמעותיות יותר ותמורה טובה יותר לזמן שלנו.

    רועי בן עמי - פורסם ב - 09.06.2011

  • שוקי גלילי
    תוחלת והחזר השקעה בפרקטיקות SEO

    תוחלת, במשמעותה המילולית הצרה והלא-סטטיסטית, היא סיבה ומטרה וגם תוצאה. למשל: "תוחלת צדיקים שמחה; ותקוות רשעים תאבד" (משלי י, כ"ח). ומכאן שדבר או מעשה שאנו אומרים או עושים, יכול להיות גם "חסר תוחלת"; כלומר, מחוסר סיבה ומטרה או כזה שאינו משרת היטב את המטרה - במבחן התוצאה, כמובן.

    שוקי גלילי - פורסם ב - 07.02.2011

  • שוקי גלילי
    חדש: Google Webmaster Tools - נתוני האמת

    הגירסה המשופרת של כלי ה- Top search queries בשירות Webmaster Tools של גוגל היא אולי צעד קטן לגוגל, אך ללא ספק צעד משמעותי מאד בשבילנו. זוהי חוליה בשרשרת של פיתוחים שבמרכזם אסטרטגיה לאינטגרציה הדוקה של שירותי גוגל. מוקדם יותר השבוע החלה גוגל להציג בשירות Webmaster Tools (תחת Top search queries) את "נתוני האמת" של הדירוגים במנוע החיפוש שלה.

    שוקי גלילי - פורסם ב - 15.04.2010

  • SEO Elektro
    האם חברת ה-SEO שלכם עושה את העבודה?

    בין אם אתם מנהלי שיווק או בעליו של עסק, אם החלטתם שרשת האינטרנט היא אפיק שיווק מרכזי עבורכם - כדאי שתדעו ליהנות מהיתרון המשמעותי ביותר שהיא מציעה. בניגוד להרבה מדיומים אחרים, באינטרנט הכל מדיד, כל שעליכם לעשות הוא ללמוד לאסוף את המידע החיוני לכם, להבין אילו מסקנות ניתן להסיק מהנתונים השונים ומה התועלת שאתם מפיקים מכל אפיק בו השקעתם.

    אלקטרו קידום אתרים - פורסם ב - 22.03.2010

  • טרנזילה
    PayPal העולמית חתמה על הסכם שת"פ עם טרנזילה ישראל

    מחקר חדש שביצעה חברת Hitwise, חושף נתון מעניין לגבי התנהגות גולשים באתרי מכירות בהם פועל שירות סליקת כרטיסי האשראי PayPal: נמצא כי אחוז הנטישה באתרי מכירות שהציעו את PayPal כאפיק תשלום נמוך ב-43%, ביחס לאתרים שעבדו עם ספקי סליקה אחרים...

    טרנזילה - פורסם ב - 25.02.2010

  • Rich Text Editor
    אופטימיזציה לדפי נחיתה - מה רוצה הגולש?

    שני רכיבים משפיעים מאד באופטימיזציה של דפי נחיתה הם כותרת הדף וכפתור הקריאה לפעולה. ברשת ניתן למצוא עשרות רבות של דוגמאות לכתיבת כותרות ממירות ועיצוב כפתורי נחיתה שלא יאפשרו לגולש שום אפשרות אחרת מלבד לחיצה עליהם, אך לא מפתיע לגלות כי לא תמיד מה שעובד בקמפיין אחד עובד גם בקמפיין שני.

    Rich Text Editor - פורסם ב - 18.02.2010

  • SEO Elektro
    המדריך לטרמפיסט בטוויטר - שיווק למתחילים

    טוויטר הוא כלי ל - "מיקרו בלוגינג" או במילים אחרות - לפרסום ידיעות קצרות בזמן אמת, תגובות או מחשבות. לאחרונה אף הושקה טכנולוגיה חדשה המאפשרת עדכונים דרך שליחת SMS דרך מכשיר הסלולר שלכם, כאשר כל הודעה יכולה להכיל עד 140 תווים...

    אלקטרו קידום אתרים - פורסם ב - 09.02.2010

  • שוקי גלילי
    תוכן איכותי: יותר ממטבע לשון

    האם התוכן הוא באמת המלך, או שזה התירוץ שגוגל מספרת לנו כדי שנעסוק פחות בלינקים? נכון לעכשיו, האמת היא איפשהו באמצע. אבל העתיד, איך שלא הופכים את זה - שייך לתוכן. החידוש הגדול באלגוריתם של Google, למן יומו הראשון, היה המשקל שהעניק לקישורים נכנסים. גם היום...

    שוקי גלילי - פורסם ב - 20.01.2010

  • מאש
    לוגו מסחרי - הסממן הבולט של תרבות הצריכה

    הלוגו המסחרי הוא אחד הסממנים הבולטים של תרבות הצריכה של ימינו, לטוב ולרע. קחו למשל חולצת כותנה פשוטה, שימו עליה לוגו קטן של "פולו ראלף לורן", וצרכנים יהיו מוכנים לשלם עבורה פי 3. מדוע? כי הוא מסמל עבורם ערכים של הצלחה, ספורטיביות ויוקרה...

    מאש - בניית מותגים - פורסם ב - 14.01.2010

  • SEO Elektro
    שיווק במדיה חברתית - איך עושים את זה נכון?

    כולם מדברים על שיווק במדיה חברתית, על סיכום שנת 2009, על התחזיות ל – 2010 ועל כוחן הגובר של הרשתות החברתיות. כולם רוצים להיות שם, עם כמה שיותר עוקבים, כמה שיותר מעריצים וכמה שפחות מאמץ. חיפוש קצר בטוויטר או פייסבוק יגלה בפניכם אוקיינוס אינסופי של עמודי אינטרנט...

    אלקטרו קידום אתרים - פורסם ב - 03.01.2010

  • יולי דסיאטניקוב
    אפיון אתרים - תוכנה למחקר ביטויי חיפוש

    אחד הקשיים הבולטים ביותם עימם מתמודדים מפתחי אתרים ובעלי עסקים המעוניינים להקים אתר אינטרנט שיווקי - הוא הקושי להתחיל. מאיפה מתחילים תהליך אפיון אתרים, איך מבצעים מחקר ביטויי מפתח וכיצד משתמשים במחקר ככלי לקבלת החלטות?

    יולי דסיאטניקוב - פורסם ב - 31.12.09

  • אינטרספייס
    תשעת הפרמטרים המשפיעים על ערך דומיין

    מי מאיתנו חובבי האינטרנט לא חלם על לעשות מכה מהירה ושמנה באמצעות קניה ומכירת הדומיין שבאחזקתו? מאז ימי הבועה העליזים מתחי הרווחים סביב המסחר בשמות דומיין קטנו, אך תהילת התעשייה לא מראה סימני שבירה.

    אינטרספייס - פורסם ב - 30.12.09

  • SEO Elektro
    עדכוני טוויטר בתוצאות החיפוש של גוגל בזמן אמת

    שיתוף הפעולה החדש בין גוגל לבין טוויטר יאפשר לראשונה הצגה של עדכונים מתוך טוויטר בתוצאות החיפוש של גוגל - והכל בזמן אמת. בעמודי תוצאות החיפוש נוספה חלונית קטנה עם אפשרות גלילה, בה עולים ציוצים חדשים עם רלוונטיות לביטוי החיפוש. חולמים על נוכחות בתוצאות חיפוש של ביטויים תחרותיים? רק תצייצו...

    אלקטרו קידום אתרים - פורסם ב - 19.12.09

  • דוטקום
    טוויטר - האם שליחת טוויטים תהפוך למקצוע?

    בידיעה שהגיע אלי (דרך טוויטר - רהטוויט של פיצה הט העולמי מלפני כחודש) הם גאים להודיע שאותו אדם בחברה שהיה מטפל במנוי הטוויטר עד היום קיבל תואר/תפקיד המכונה "טוויטולוג'יסט"("Tweetologist") ,באנגלית זה נשמע יותר טוב. מעניין הכינוי שינתן "למקצוע" החדש בעברית, על זה בהמשך.

    דוטקום - פורסם ב - 15.12.09

  • קומפיוקול
    בדיקת קישורים - Link Diagnosis

    אחד הדברים היפים יותר שניתן לגלות כאשר עוסקים בתחום השיווק באינטרנט, הוא שמידע זה כח ויש ברשת שפע אין סופי ומתחדש של כלים, בהם ניתן לעשות שימוש בכדי לאסוף ולנתח את המידע הזה. הכלי שנציג לכם במאמר זה, מיועד לניתוח קישורים המצביעים אל אתר האינטרנט (שלכם או של המתחרים) מבחוץ.

    קומפיוקול - פורסם ב - 04.12.09

אלקטרו מציעים לך קשת רחבה של שירותים בתחום השיווק והתדמית באינטרנט: צור קשר

גוגל אנליטיקס

מדריך מעשי

נצלו את גוגל אנליטיקס באופן מעשי, לשיפור דירוג והמרה באתרכם.

החזר השקעה בפרקטיקות SEO

"תוחלת": מילה חדשה-ישנה שתאפשר לכם להעריך את החזר ההשקעה מעבודת קידום אתרים.

שותפים עסקיים


כל הזכויות שמורות לפאוורפון בע"מ - קידום אתרים, פרסום באינטרנט © 2012