SEO Elektro - קידום אתרים מקצועי
a

מילון מונחי קידום אתרים

מחקר מילות מפתח

SEM

בין אם אתם בית עסק קטן, או בית עסק גדול, חברה בינונית או אפילו סתם בן אדם פרטי המנסה למצוא את דרכו אל הקהל הגדול במהירות, יעילות והכי חשוב, בזול, אתם צריכים לגשת אל דרך האינטרנט. דרך האינטרנט לכולם יש סיכוי להגיע לכולם, אין מעמדים, אין שמות גדולים או קטנים, יש מי יותר רלוונטי. כשבן אדם מחליט לחפש שירות או מוצר כלשהו ורוצה לשמוע עליו דעות, תגובות, המלצות, תמונות או מחירים, חוץ מלפנות לחנויות פיזיות המפוזרות בארץ הוא מעדיף ללכת על הפיתרון הקצר, היעיל והאובייקטיבי יותר, וזה הוא יכול למצוא באינטרנט.

כ-90% מהגולשים בארץ כבר מכירים ומחפשים (באמצעות הכנסת מילות מפתח אל שדה החיפוש) על בסיס יומי או שבועי במנוע החיפוש של גוגל את מה שהם מעוניינים בו. גוגל מחזיר לכל חיפוש (או מילת מפתח) את התוצאות שלפי דעתו הכי רלוונטיות בהתחשב במספר רק של פרמטרים כגון מקום גיאוגרפי, סוג החיפוש והכי חשוב, מילות מפתח. אותן מילות מפתח הם בעצם הביטוי שהגולש הקליד בגוגל על מנת שגוגל ימצא בשבילו את כל האתרים הכי רלוונטיים בתחום החיפוש שלו.

אז עכשיו שאנחנו יודעים כמה חשוב להתקדם בתוצאות מנוע החיפוש של גוגל, הגיע הזמן לברר. נתחיל בסקירה על מחקר מילות מפתח וסקר שוק פוטנציאלי, ונמשיך בכלים מקצועיים לשימוש במלאכת קידום אתרים בגוגל למתחילים ולמתקדמים.

סקר שוק פוטנציאלי

מאחר ושלב זה יותר קשור לידע כללי, ניסוי ותהייה ושאלות קבוצות גילאים שונות של אנשים, נרחיב פחות על השלב הזה. הרעיון הוא לגלות בעצם אל מי השירות או המוצר שלכם פונה. אל קהל הגילאים הקטן, הצעיר, המבוגר או הממש מבוגר, בכל הארץ, או רק בחלקיה ועפ"י הנתונים האלה להתאים את אתר האינטרנט שלכם מבחינת עיצוב האתר, נגישותו ותפעולו. השלב הבא הוא היותר רלוונטי וקובע בעצם אם אתם קיימים, או לא.

ביצוע מחקר מילות מפתח

לאחר שהבנו את סוג הקהל שאליו אנחנו פונים, עלינו לברר מה בדיוק אותם גולשים עשויים לחפש בגוגל בתחומים הקשורים או מקבילים לשלכם. ישנן כמה דרכים לבצע מחקר מילות מפתח לטובת קידום אתרים: הדרך הפשוטה והפחות מדויקת היא פשוט לחשוב בתור לקוח מה הייתם מחפשים שקשור אליכם ולנסות אפילו לחפש את מילות מפתח אלה בגוגל ולראות באמת עד כמה אתרים אחרים מתחרים על הביטוי הזה. ומאידך ישנה את הדרך המהירה והבטוחה יותר, והיא מחקר מילות מפתח בעזרת כלי מילות מפתח של גוגל. גוגל הוציאו לקהל הרחב את הכלי שלהם לבדיקת מילות מפתח המתאימות לאתר האינטרנט שלכם. מלכתחילה כלי זה נועד לשימוש כעזרה למחקר מילים באפליקציית הפרסום של גוגל – Google Adwords Keyword Tool. אך לאחר כמה זמן החליטו לשחרר את זה לכל שאר האתרים בחינם. בכלי זה ניתן להזין מספר מילות חיפוש וגוגל יחזיר לכם את נפח החיפוש החודשי הממוצע במילים אלה ואף יתן לכם מספר מילות מפתח אחרות שעשויות לעניין אתכם בנושא.

סיימנו, מה עכשיו?

לאחר שחיפשתם ומצאתם מילות מפתח שרלוונטיות לאתר האינטרנט ולשירות שאתם מציעים אצלכם, הגיע הזמן לגרום לכך שהאתר שלכם יופיע בגוגל. יש מספר רב של שלבים שצריך לבצע כדי לקדם את אתרכם בתוצאות החיפוש. כל אלה ועוד מפורטים בעמוד כלים לקידום אתרים. בהצלחה!

סיימנו, מה עכשיו?

לאחר שחיפשתם ומצאתם מילות מפתח שרלוונטיות לאתר האינטרנט ולשירות שאתם מציעים אצלכם, הגיע הזמן לגרום לכך שהאתר שלכם יופיע בגוגל. יש מספר רב של שלבים שצריך לבצע כדי לקדם את אתרכם בתוצאות החיפוש. כל אלה ועוד מפורטים בעמוד כלים לקידום אתרים. בהצלחה!

מונחים



גוגל אנליטיקס

מדריך מעשי

נצלו את גוגל אנליטיקס באופן מעשי, לשיפור דירוג והמרה באתרכם.

החזר השקעה בפרקטיקות SEO

"תוחלת": מילה חדשה-ישנה שתאפשר לכם להעריך את החזר ההשקעה מעבודת קידום אתרים.

שותפים עסקיים


כל הזכויות שמורות לפאוורפון בע"מ - קידום אתרים, פרסום באינטרנט © 2012